AΘΗΝΟΡΑΜΑ, Ελλάδα Γιορτή Γεύσεις 2013

Εκτύπωση

Ελλάδα, Γιορτή- Γεύσεις/ Χριστούγεννα 2013:

Τα πώς και τα γιατί ενός απολύτως ξεχωριστού Φεστιβάλ Γεύσης.

Με υψηλά standards τόσο στην επιλογή όσο και στον τρόπο παρουσίας εκθετών και προϊόντων το Φεστιβάλ «Ελλάδα, Γιορτή-Γεύσεις» (29/11-1/12, HelexpoPalace ) γυρίζει σελίδα και αλλάζει το τοπίο στο χώρο των γευστικών εκδηλώσεων. Διαμορφώνει μια νέα αντίληψη και γίνεται ένα μοναδικό εφαλτήριο για την αναγνώριση και την αποδοχή των ελληνικών ποιοτικών διατροφικών προϊόντων.

Εδώ είναι σίγουρο πως ο επισκέπτης θα έχει τη χαρά να ανακαλύψει προϊόντα που αντιπροσωπεύουν επάξια την αφρόκρεμα των μικρών Ελλήνων παραγωγών και που σίγουρα θα τον κερδίσουν με την ποιότητά τους. Το μυστικό αυτής της επιτυχημένης επιλογής προϊόντων και δημιουργών είναι απλό, προϋποθέτει γνώσεις και σκληρή δουλειά προετοιμασίας και στηρίζεται σε ένα τρίπτυχο: ποιότητα, πρωταγωνιστικός ρόλος στο προϊόν και focus στις νέες προσπάθειες. Ας δούμε όμως τι κρύβεται πίσω από αυτό το τρίπτυχο.

Η ποιότητα

Δικαίωμα συμμετοχής στο Φεστιβάλ έχουν μόνο προϊόντα που έχουν αξιολογηθεί από την ομάδα των γευσιγνωστών του Αθηνοράματος· την πιο έμπειρη και έγκυρη ομάδα δοκιμαστών προϊόντων και φαγητού στην Ελλάδα, που κάνει αυτή τη δουλειά επί 30 συνεχή έτη.Το κάθε προϊόν λοιπόν δοκιμάζεται και αξιολογείται για να διαπιστωθεί αν το ποιοτικό του επίπεδο το κάνει άξιο λόγου για τον επισκέπτη του Φεστιβάλ. Τότε και μόνο τότε, βρίσκει το δρόμο του ο παραγωγός για το Φεστιβάλ. Γι΄ αυτό, σε όποιο περίπτερο κι αν σταθείτε, θα απολαύσετε κάτι που ποιοτικά είναι εγγυημένα υψηλού επιπέδου.

Focus στις νέες αξιόλογες προσπάθειες

Στο Φεστιβάλ συμμετέχει η αφρόκρεμα των νέων ποιοτικών Ελλήνων παραγωγών και προβάλλονται κατά κύριο λόγο νέα προϊόντα, έτσι ώστε το καταναλωτικό κοινό να τα ανακαλύψει και να τα εκτιμήσει. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως αυτή τη στιγμή υπάρχουν στην αγορά ισχυρά brands που διαθέτουν θαυμάσια προϊόντα. Αλλά αυτό που επιδιώκει η διοργάνωση του Φεστιβάλ, είναι να παρουσιάσει όχι μόνο κάτι που γνωρίζει ήδη ο καταναλωτής, αλλά κυρίως νέα ποιοτικά προϊόντα που πρέπει να ανακαλύψει ο καταναλωτής, να τα υιοθετήσει και με τον τρόπο αυτό να ενισχυθεί ο ποιοτικός προσανατολισμός και οι ανάλογες δυνατότητες επιλογής στο χώρο της διατροφής.

Από Άρτεμης Τζίτζη - 22/11/2013

Η Organic Islands θα είναι εκεί στο περίπτερο Νο. 86.